Egy 0,4 hüvelyk (10 mm) vastag 7050-es alumíniumból készült darab, lézeres szórással kialakítva. A lézeres szórással 9 hüvelykes (230 mm) sugarat tudtak elérni.
Az 1950-es évek elején a Curtiss Wright Surface Technologies sörétszórással alakította ki a Lockheed Super Constellation szárnyfelületét. Megalkották az első, integráltan merevített szárnyfelületű repülőgépet. Azóta a CWST számos kereskedelmi utasszállító, üzleti, katonai repülőgép és űrhajó szerkezeti paneljeinek szárnyfelületét alakította ki. A tervezőmérnököknek időnként kompromisszumokat kellett kötniük a felületek görbületének vagy anyagvastagságának mértékében. Ennek oka az alternatív alakítási eljárásokból származó korlátozott mennyiségű nyúlás volt.
Az eljárás a sörétszórást a nagyobb mélységű indukált megynúlás létrehozásával egészíti ki, lehetővé téve ezáltal a vastagabb anyagrészek alakítását és a lehetséges görbületek mértékének növelését.
A lézeres szórással történő alakítás elősegíti a megmunkált merevítőelemek és bordák használatát az integráltan merevített panelekhez, ami csökkenti a kötőelemek szükséges mennyiségét. Mindez könnyebb, takarékosabb üzemanyag felhasználású repülőgépeket tesz lehetővé.
A lézeres szórással elért mélyebb indukált alakváltozás és nyomófeszültség lehetővé teszi vastagabb szelvények és szűkebb görbületek kialakítását. Más módszerekkel összehasonlítva a lézeres szórás költséghatékony alternatívát jelenthet az összetett aerodinamikai alakzatok formázásához.
A CWST által 7050-es alumíniumból 1/2 hüvelyk (1,27 cm) vastagságban készített, 6 láb (182 cm) széles és 9 láb (274 cm) hosszú szárnypanelA CWST ezt a 2195 alumínium-lítium ötvözetből alakította ki ezt a megmunkált, integráltan merevített paneltA 2195 AL-Li panel CAD-modellje, amelyen a hátoldalon a megmunkált merevítők láthatók